MATILDA ÄR HEMMA HOS MIG:)

idag så har det varit helt OK i skolan, eller vi hade ju NO-prov så det förstörde allt. men jag tror att det gick ganska bra för mej? efter skolan så gick jag nanna och matilda till götgatsbacen och kollade i lite affärer, matilda köpte ganska mycket och jag köpte en tjocktröja på ginatricot som har kostat 249 men nu så kostade den bara 99, good va? aja vi satt på gina i typ en halv timme, haha ? men när vi skulle gå hem så ringde mamma och sa att jag skulle hämta Saga för hon va ledsen över Lola så då gick jag och matilda förbi skolan och nu e vi hemma :) Nanna åkte hem när vi hade kollat klart i affärer, hon skulle typ plugga? nu så siotter matilda och kollar på TV så sak väl göra ngt me henne:)

haha, det ser ut som at Nanna inte har någon rumpa :P

tröjan jag köpte, fast den ser skitstor ut! men den sitter ju inte direkt tajt på mej?


Kommentarer
Postat av: nanna

jag skulle hem och öva på gitarren !

love you<3

2010-03-15 @ 18:48:05
URL: http://youdontknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0