NANNA ♥

Ok, pallar inte skriva om skolan. efter skolan så gick jag och ngra ner till mellis och sen så gick jag och Nanna och köpte tuggummi och jag hittade min favvo godisar :) på mellis så fick vi super mario låten, haha vi satt och sjöng den i slowmotioln (stavning?) och i snabb tempo:) sesn så gick vi hem till mig och skulle baka ngt, men sen så hade vi inte ngt ägg, jo vi hade ett men när jag skulle knläcka det så va de redan kokt, haha:) men då så gick vi ner till en granne och fråga och så fick vi ett ägg av dom, pju;) sen när Nanna skulle visap så gick vispen av , haha. vi har garvat skit mycket och Nanna ska ju inte direkt gå nu. Nu så e våra kakor klara så måste gå . PUSS//C

fick en muffins av mathilda på rasten, jag va hemma hos henne och vi körde supermario broze:)

yey, äntligen så har jag hittat dom :)

haha, jag och Nanna glömde pappret i ugnen, men det hände inget , pju ;)

det misslyckade ägget

ups, haha.

haha


resultatet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0