NANNA♥CORNELIA,FÖRALLTID ! :D

idag så har jag och Nanna haft jätte kul :) vi har lekt popstars och dansare och ätit middag och varit lite galna, haha :) vi gjorde en dokumentär och ett tgvprogram men det funkar inte att spela upp i min data :( nu så sitter Nanna och spelar supermario på Sagas DS, hon har letat efter det typ hela dan, haha :) Hon ska typ gå hem runt kl. 21.00 :D Asså jag vill lixom inte va ett tugg taskig eller tävla eller skryta eler ngt, men asså gud va kul vi har tsm Nanna! Vi skrattar alltid och hittar alltid på ngt och även om vi inte gör det, om vi typ bara kollar på Tv så börjar vi alltid att skratta åt ngt. JAG ÄLSKAR DEJ BÄSTEVÄN, MED HELA MITT HJÄRTA ♥

haha, snyggaste ♥

jag förstör hela bilden, förlåt ;(

haha, vi skulle låtsats som om vi hade jätte reåkigti filmen :0

with the middgsbord

the dinner, korvarna ser inte så goda ut :/

påskriset vi fixade, fint va ?

det va meningen att jag skulle filma, haha :O
PUSS//Cornelia


Kommentarer
Postat av: nanna

Det kommer alltid vara du och jag <3

love you<3

p.s. jag har oxå fått en tandborste !

2010-03-24 @ 21:44:18
URL: http://youdontknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0