TANDLÄKAREN:

Förlåt föra  att jag inte har skrivit ngt idag, men har inte hunnit :/ skolan va väl helt OK, vi hade matte prov och jag tror att det gick bra för mig? sen så hade jag och Matilda matråd och sen så skulle vi rösta om knäckebröd, haha. Alla blev helt galna! Efter skolan så gick jag och Nanna hem till mig och mött emin mamma och så gick vi till tandläkaren, det tog typ 5min och jag hade inga hål eller ngt sånt :) Så då sa jag till mamma att vi sulle få fika så nu har vi köpt brownie på 7-eleven, mums :P Vi ska ha dans kl. halv 6 (som varje fredag)

min skåpnyckel, hade tråkigt på SOn;)

mitt mellis, den e så goood ! :)

Nanna som typ ..? på våran brownie ;)

mums :P



Kommentarer
Postat av: Vegardlouise

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-06-16 @ 14:16:43
URL: http://vegardlouise.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0