TRÄNING

Min träningidag va fakstigt kul:) jag och Agnes ägde på att nick, eller hur Agnes? <3 aja efter träningen så gick jag hem och ducsha och åt toast. när jag hade duschat så provade jag kläder till Mikas och Mathildas fest som är imorgon i Södertorn:) men jag hittade typ inget så jag vet fortfarande inte vad jag sak ha. suck. aja sen så tog  jag en till toast, haha;) och nu så sitter jag här och kollar bloggar och spelar pv(fortfarande) och nu så får man att husdjur:) (?) fett geek jag e ? ;) PUSS//C

mon toast, somsagt så är typ min kamera paj? så jag tar dåliga mobilbilder:(

Kommentarer
Postat av: agnes

haha, jaa vi va bäst!!!! :P<3

2010-03-12 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0