UTELÅST

Efter skolan så gick jag till mellis och sen så gick jag sellis med nanna och jag gick gansakk fort för att jag skulle hinna vara hemma lite innan min träning, så jag åt inget mellis och så lixom. Men när jag plingar på dörren så öppnar ingen och då får jag damp och plinar som en galning och jag kan inte ringa för min mobil sak såklart vara urladdad. suck. Så jag stod där och visste inte va jag skulle göra. jag hade ju ändå lite brottom eftersom att jag ska ha träning kl. 17.15. så jag ringde på hos våra grannar men dom öppna inte så då gick jag ner till våra andra granar och då då öppnar en liten tjej och hon vågade typ inte låna ut telefonen och sa genom brevlåda, "min mamma kommer om 5min" men ja palla inte vänta. men till slut så kom min mamma och Saga. OK, ingen har nog läst men ändå...

love ya <3 (bildbrist)


Kommentarer
Postat av: Saga

Älskar dig med ! jo jag läste visst :D ! En gång var jag utelåst i en och en halvtimme och efter en halvtimme i trapphuset så somnade jag och sov i en timme. Jag vaknade av att mamma väckte mig för hon var hemma :P

2010-03-18 @ 16:29:12
URL: http://fixad.webblogg.se/
Postat av: nanna

love you to<3

haha, jag läste allt oxå ;)

2010-03-18 @ 16:51:45
URL: http://youdontknow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0