BÄSTA "HELGEN" EVER ! :D

förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har bloggat på typ ett år, men det har inte gått (?)
man hade ju ledigt på torsdag och fredag från skolan , så på onsdag så gick jag och Nanna en timme tidigare och så kom min mamma, pappa och saga och hämtade oss och sen åkte vi till mitt land :D vi va där onsdag, torsdag och åkte hem på fredag kväll. det har varit skitkul ! :D vi har badat i en sjö, det va skitkallt ! men gud va kul det va ! sen har vi grillat, haft 5-kamp : kasta pil på ballonger, kasta bollarl, katsa stövel, poängkast och krocket. sen gjorde vi oxå en hinder bana, med massa vatten och sånt, haha. asså jag kan inte skriva allt som vi har gjort, men kul hare vart iaf :) och jag och Nanna har "kommit på" massa roliga ord, som vi har suttit och garvat åt. t.e.x tegelsten, tuggummi, kulspetspenna, glödlampa, flaggstång filosofi, ambulas och många mer :D haha, Nanna ma... tta, hahahaha ! PUSS//C





''





















kommer aldrig att glömma, LOVE YOU ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0