CUP

jag har haft cup i helgen, har därför inte kunnat bloggat.

vi åkte dit på fredag kl. 5. och sen har vi spelat matcher (såklart), det gick inte så bra. men vi gick till semifinal i b-slutspel, men,men. vi va på parken zoo, badade i en sjö och simmat ut till ett hpootorn :D det har varit skitkul ! på tivolit så van jag en stor basket boll ! :D och jag och therese åkte maske/larven, en bergochdalbana för småbarn 10 ggr på raken, utan att gå av, haha :) aja, pallar inte skriva mer om det, m en det har iaf vart skit kul. tack tjer, ni gjorde min helg :D Hammarby f97 = BÄST !
bilder från parken/tivolit:













bilder från skolsalen där vi sov på luftmadrasser:

min snygga säng ;)


my bags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0