SAGA

saga, du e en sån jävla bra vän. med dej känner jag mig alltid safe och skrattar alltid som f*n. du och jag föralltid lixom. inget kan beskriva hur mycket jag älskar dej. men , guldfisk♥murt, de e lixom en grej som vi kom på . ja när kom vi på det, haha ? fiskbulle, fiskpinne, glassbästisar och ja, jag kan inte sitta och rabbla upp alla våra minnen. hahah. vi e mästerkockar ;) 4-ewer, haha. juste, kommer du ihåg när vi gjorde massa filmer med min data ? som sporten och nyheterna, haha :D det jag vill säga e att jag ÄLSKAR dej määst Saga. och det kommer ingen att kunna ändra på ... någonsinn ! ! ♥
     

Kommentarer
Postat av: saga

Älskar dig också!

2010-05-19 @ 22:11:24
URL: http://fixad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0