TRÖTT

idag så hade vi ju sovmorgon, sköönt ! men annars så e måndag min värsta dag i skolan vi har lixom 2½ timme NO ! ! och så slutar vi 10 över 3, suck. aja, jag tror det gick bra på no "provet" idag ? men de va rätt kul på träslöjden, för jag och saga hade inget att göra så vi skulle göra en guldfisk <3 murt teckning på en träbit, lite konstigt, men, men. när vi typ har målat hela, bakrund, hjärta osv. så ska jag skriva guldfisk, murt på den och G:et blir skitfult, men sen får jag lite damp och skriver över hela och sen försöker vi ta bort det och ja det blev lite kaous, haha :D love yyaa ! efter skolan så gick jag till mellis och sen så kunde typ ingen göra ngt så jag gick hem, lite tråkigt men e ändå trött. har ju tränig idag typ kvart över 7 . PUSS//C

mitt mellis, mums :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0