AFTER SCHOOL

Va jag med Nanna, Nora och Saga. Sen mötte vi upp Marlene, Felicia, Elin, Ebba, Celina och Filippa typ..? Det skulle vara snöbollskrig mellan åsö och sofia. Vi va där ett tag och höll på att frysa ihjäl! Efter ett tag kom Agnes och Malin sa hej till dom typ. Sen stack dom... Aja, det blev typ inget snöbollskrig eller jag, Saga och Nanna stack iaf därifrån och gick till 7eleven och värmde oss. Sen gjorde vi roliga miner med kaffe pinnar, svårt att förklara. Saga stack hem till sig och jag och Nanna gick hem till mig. Har typ bara kollat på Tv. Är sjuuukt trött! & Nanna har tillochmed somnat, HAHA! Så roligt har vi. PUSS/C

the picture woman ;D

Kommentarer
Postat av: Zainsaleh

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-06-08 @ 16:26:29
URL: http://zainsaleh.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0