DEN 9:ONDE JANUARI ÅKER JAG TILL...


I FYYRRAAA VECKOR! :-D

Är sjuuukt glad & förväntansfull! Har varit där 3ggr förut, men jag va lixom 6månader, 3,5år och typ 7år. Så det va ju ett tag sen. Kommer bli grymt kul och skönt. Har inte varit på en riktig semester på väldigt länge. Tänk vad skönt att och sola & bada i värmen medans alla i Sverige fryser ihjäl och har snö(?). Vi kommer att landa i Bangkok och bo där i typ 2dar, eller mer? Vi kommer att boka hotell där så jag vet inte vart och när vi kommer att vara, men det kommer att bli awesume! Vi kommer ju alltså att åka runt till olika ställen i hela Thailand. Och inte nog med att jag ska vara 4veckor i ett av dom skönaste länderna. NANNA KOMMER ATT VARA DÄR SAMTIDIGT SOM JAG! Fatta, det är såhäääär c00lt och roligt! Har alltid velat ta massa bilder med kompisar på stranden, i vattnet, i en pool, på hotell osv. Och nu så ska jag få göra det med min bästavän i hela världen! Är helt överlycklig. Längtar värkligen som f**! Snälla, kan inte bara julen och nyår komma... Så skippar vi resten. Så det fortare blir den 9:onde Januari?! Det låter som en bra idé tycker jag. Har såklart lite ångest över att jag kommer missa så mycket [framför allt fotbollen] men vafan. Jag kommer ju att vara med om så mycket oxå.

Ngra smexiga bilder från senast jag va där ;-)


Kommentarer
Postat av: Tommydina

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-05-26 @ 10:21:44
URL: http://tommydina.blogfeaturing.com
Postat av: lovisa

Hejhej! haft en bra vecka hittils?:)

Just nu har jag en veckans blogg tävling där vinnaren kommer få vara med på en intervju som jag sedan publicerar i bloggen samt länkar till bloggaren :)

intresserad? klicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/bli-veckans-bloggintervju.html#comment

2011-05-26 @ 10:39:10
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0