DESPERATE HOUSWIVES

Nu blir det rubiken! :D

Men snabbt måste jag bara berätt lite mer om dagen.
Jag och Matilda gick hem till henne och hämtade sparkcyklar sen åkte vi ner för hela görgatsbacken till medis där Nanna, Nora och Saga var. Och då gör ag värsta vurpan och ramlar mitt i gatan, framför en lastbil! Fast det va ju ett övergångsställe :P HAHA! och det blöta, eller vad man ska säga på mina byxor blev format som ett hjärta. C00lt va? Nu hinner jag inte skriva mer för då missar jag allt! PUSS/C

*luta huvudet åt höger*

Kommentarer
Postat av: Abdirahmanfredrikke

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-04-01 @ 10:13:52
URL: http://abdirahmanfredrikke.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0