FOTBOLLSAVSLUTNING

Yes, hade en sjukt rolig dag i skolan idag -.-' Hade NO redovisning & fick alla mina omdämmen oxå, och det gjorde att mycket bättre sämre. Efter skolan åkte jag buss hem med Celina, Nanna och Ima (?) Va hemma i typ två timmar och bytte om sen mötte jag Therese och så åkte vi t Sickla och hade avslutning med laget typ..? Vi åt middag och bowlade. Det va askul på restaurangen. Jag, Agnes, Alice och Veronika garvade som f** :D Bowlingen gick däremot lite sämre... Jag fick ingen strike. *gråt* HAHA! Kom hem typ halv 9 och har suttit inne på facebook, städat mitt rum och packat t sundsvall :-) Btw, kommer inte ha fotboll t slutet av november typ så now im freee! Fast jag kommer ju såklart att sakna den jätte mycket... PUSS/C

HAHA, Agnes. The king of bowling!
k


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0