friday

Igår så slutade vi kl. halv 1, eller det gör vi varge fredag (y) Efter skolan gick iaf jag, Nanna, Matilda och Nora hem t Jonas. Vi skulle hämta polkagrisar som vi ska sälja för att få in pengar t våran klassresa. Vi stannade där ett tag och lekte med Jonas kanin, lyssande på musik och hade det allmänt 3vligt. Efter ngn timme kom Jack, Flink och Nisse och skickade ut oss, HAHA! ;O Då stack jag och Nanna hem t mig och chillade. Jag va sjuukt trött och hade världens huvudvärk. Rättare sagt, jag är sjuk. Har inte blivit frisk sedan jag va i London typ -.-' Eftersom att jag mådde ganska dåligt så kollade jag och Nanna typ bara på Tv, åt tacos och kollade på Idol. Men det va skönt (tycker jag iaf) :-P Idag åkte Nanna hem runt kl. 12 och sen dess har jag bara kollat på Tv, ätit lunch och städat mitt rum. Kommer inte bli mycket bloggning i helgen tror jag eftersom att jag är sjuk. PUSS/C

Gårdagens "fredagmys" :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0