IGÅR/IDAG

Igår så hade ju Nanna sovit här, men hon åkte hem på morgonen eftersom att jag åkte t min fotbollscup med Agnes :-) Det va inomhus [tack godegud!] och matcherna va bara 12min! Men man byter ju skit ofta, och det är ju en liten plan. Man spelar 4st + målvakt. Men vi körde oavgjort två matcher, förlorade 1 och vann 1. Men vi gick ändå vidare till kvartsfinalen som var idag. När jag kom hem igår runt kl. halv 5 så åkte jag, min familj och min farmor som är och hälsar på över helgen t mammas faster som fyllde 50. Va där typ hela kvällen och när jag kom hem gick jag och la mig. För idag va jag tvungen att gå upp kl. 06:30! -Om jag va trött? Skojar du med mig elr, jag höll på att dööö! Men iaf så hade vi kvartsfinal kl. 08 och den förlorade vi... Sen hade vi en till match. Det stod 1-1 och sen när det är 1minut kvar gör dom mål -.-' Men, men man kan inte alltid vinna..? & så va det ju en 96-cup. Aja, kom hem redan kl. 12 idag och har suttit vid datan, duschat och ätit lasagne :-D Nu ska jag fixa mig och typ vara med min farmor. Runt kl. 3 kanske jag åker hem t Nanna på glöggparty! ;D PUSS/C

Våran lillalilla pokal för 6:plats och FairPlay-priset :-) [det är bara ett lag som får det..]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0