@ HOME

Idag snöade det som fan! Om ni inte la märke till det... Aso, så här mycket snö ska det inte vara, det är för kallt! Fast dock är det kul eftersom att alla mina kompisar haökar hela tiden... HAHA! ;D Efter skolan mulade jag Axel mitt i nyllet *stolt* ;) Sen skulle typ alla hem, tråkmånsar! Så jag gick hem och Nanna gjorde mig sällis. När vi är påväg hem går vi över en gata och det står en lastbil i vägen. När vi går över börjar den att backa och Nanna fattar typ inte det så jag skriker -Nanna! Hon kollar upp och ser att den backar och springer åt sidan och ramlar! Sen ställer hon sig upp jätte snabbt och springer över. Och jag går bara långsamt över vägen. Hahahahhahahahah, aso jag höll på att dö av garv. Det såg så jääävla roligt ut! HAHA! Okej, ingen fattar. PUSS/C

Hehehehhehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0