@ Matilda

Kunde inte blogga igår på kvällen. Sov hos Matilda :-) Jag, Nanna, Malle och Matilda gick och hyrde 3filmer, sen  stack vi hem t Matilda och kollade på en film och käkade nudelsoppa :3 Nanna och Malle va tvungna att sticka runt 9-10 tiden. Men jag stannade kvar med min bästevän Matilda :D Vi kollade på Picture this, ngn konstig svensk "skräckfilm" som fan va tre timmar lång! Tror ni att vi såg klart den? Nej, det gjorde vi inte. Den söööög. Alexander ville kolla på Happy Feet, så varför inte? Juste... Jag och Matilda låg brevid varan i soffan, men Matilda tyckte att jag tog för mycket plats, så hon puttar ner mig. På bordet. Och det rasar ihop, lixom båda benen på ena sidan bara går av och allt som va på bordet åker ner, som en rutschkana. HAHA! Gissa om vi började att garva! Då va Nanna och Malle fortfarande kvar. Och vi låg där och garvade som jag vet inte vad XD Men det va bara en rolig sak som jag va tvungen att säga. Idag gick jag och Matilda upp kl. 12? Och gjorde inte så mycket kollade på Tv. Men det va skönt såklart. Stack hem typ kl. 3 och har bara varit hemma med Saga sen dess. Kollade på DH oxå, sjuukt braa! Ohmyyy... Vad långt det här blev. Säker ingen som läste allt (?) PUSS/C

-Du får inte skriva på mig, det är en jääte giftig penna/Matilda

*skitbild* På bordet & ett bordsben i bakrunden, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0