MIN FREDAG ÄR RÄDDAD

Tack vare min bästevän Nanna ! :D Hon ringde mig ikväll och sa att hon hade massa biljetter t Idol, genrep. Inte för att jag är största fanet av idol, men det är såklart kul att vara där och framför allt så blir allt roligt när man gör det med Nanna :-) Hon, jag och 4st t ska gå dit tsm. Mycket roligt (y) Kommer ihåg när vi va på idol 09, eller om det va 08...? Iaf, vi va där tsm och satt typ längst fram och tog massa bilder (såklart) och när det är Sam som uppträder, en kille som va med i Idol då. Jag och Nanna hatade honom, när han sjöng tog vi inga bilder. Men han som jobbade där hade sett att vi tog bilder och kom fram t Nanna när Sam hade sjungit och sa: -Men här kan du ju inte sitta, kom upp på cenen och ta en bättre bild! (På Sam dådå) Och Nanna gick upp, vad skulle hon göra lixom? Och Sam ställde sig och posa, HAHA! När hon kommer tilbax frågar jag: -Får jag se på bilden? Nanna: -Jag tog ingen. Hahahha XD Aah, det va det. PUSS/C

Usch, fy och bläää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0