MIN LÖRDAG

Vaknade hemma hos Nanna, gick upp kl. 11 och klädde på mig, åt frukost osv. Min pappa och Saga kom och hämtade mig med bilen kl. halv 2 och så åkte vi t et släkt kalas, typ? Det va helt okej :) Dom har en jätte gullig bebis som är ett halvår typ..? Åkte hem därifrån kl. 4 och bytte om t Halloween kläder och hämtade mamma och Betty och stack hem t Nanna och åt middag och hade skattjakt där XD Nelly blev skitarädd. Stackarn. Men det va såklart roligt där, vad annars lixom? Kom på att jag har sovit hos Nanna mer än vad jag har sovit hemma på höstlovet. Så det är ju nice (y) Nu ska jag tvätta bort mitt smink och lägga mig i sängen och smsa. PUSS/C

tårtan, som jag aldrig han äta. HAHA!

I love this :3

Edith! :-)

Skattjackts priset (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0