NU E DET JUL IGEN...

Har fixat pepparkakshuset, eller alla delar. Bild kommer när det är ihoppsatt :-) Vi har oxå julpyntat lite, med julstjärnor & adventsljustakar osv. Vadå, tidigt..? Det är ju första advent nästa vecka? HAHA! Jag och min familj kollade oxå på Sunes jul idag. En gammal rolig klassiker ;D Ätit saffrans-giflar, pepparkakor och druckit julmust (y) Juste, kollade lite på Svenska Hollywood fruar oxå. Men massade mer än halva... Imorrn ska jag nog t skolan. Ska ha med mig halstabetter och näsdukar. Efter skolan ska jag, Saga och Matilda typ åka sparkcykel på medis-isen..? Jag vete fan. Men nu ska jag kolla lite bloggar. PUSS/C





Kommentarer
Postat av: King

Mysigt!

2010-11-26 @ 14:16:13
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0