ONSDAG

Idag så gick det skit bra när jag hade mitt tal! Fick inte ha mitt tal idag, så då måste jag öva ikväll igen. Så att jag inte glömmer allt -.-' Elin va då jäääätte stålt över att hon överlevde sitt. Jätte duktigt Elin, jätte duktigt :-) Aja, nog om skolan. Efter skolan gick jag, Nanna och Nora hem till mig och chillade galet & bakade muffins x] Det va roligt minsann ;) Nora blev då helt galen i min lilla lilla syster, Betty. Men om hon dreglade, hostade, spydde osv. nej då fick Nanna ta henne. HAHA! :D Nora gick hem kl. 7 oc h då åt jag och Nanna middag och sen har vi..? Spelat på hennes ipod och lyssnat på musik :3 Just nu spelas "Så mycket bättre, Petter" (y). PUSS/C

Chailatte med badskum vispad mjölk ;D

våra muffins :3

*suddig bild* på Nora & Betty :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0