SPA MED IKEA KASSAR

Yesbox, jag och Nanna har haft spa i bikini i hennes källare i IKEA kassar, haha! Eftersom att hon inte har ngt badkar. . . Vi tog ansiktsmasker, "badade" drack drinkar, tvättade håret och tog massa krämer :-) Det va roligt. Skönt att ha gjort ngt, efter att ha gått runt med samma kläder en hel dag. Vi gick ut lite oxå. Gissa vad jag gick ut i? jooh, kortbyxor, linne, Susannes svartvita kappa & försmå gula träskor, HAHA! Men, vem bryr sig lixom? När vi hade haft spa' gick vi upp och kollade på Medium (konstigt va?) :O Men Nanna somnade typ på en gång. Hon hade/har ont i huvudet och halsen. Men jag är inte så trött. Så jag stannar uppe ett tag t och fortsätter att kolla på Medium sammtidigt som jag surfar runt på the internet ;) Jag vet inte hur man laddar in bilder från Nannas kamera, och eftersom att hon sover så får ni alla bilder imorn. PUSS/C

Gammal bild från mitt land

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0