TJOFAN!

Här är det sjuukt mycket snö måste jag bara säga! Typ 2-3dm! Men det är ju roligt :-D Har faktiskt åkt pulka ner för en backe som jag failade i heela tiden XD

Vi kom ju fram i Fredags vid kl. 00 typ..? Och då gick vi och la oss på typ en gång. Igår så va jag, Saga och Albin ute i snön och åkte pulka osv. Sen gjorde vi iordning oss och drog t festen som började kl. 17. Vi va där i ÅÅTTAA timmar! :O Men det fanns typ ett rum där alla "barn" va och låg och kolladepå film och käkade godis x) Sen åt man ju mat,hade frågesport, musiktävling mm. Det va skit halt på marken, halkade rakt ner och det va inte skönt, säger jag bara! Aja, gick upp kl. 12 idag och sitter och kollar på Idol repris ;D Har inga bilder. Sry. PUSS/C

Älskar dig bästevän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0