ÄR I FINAL !

Yes box, nu så är jag och mitt lag i final i Sanktan ! Skit kul :-) Finalen är på lördag, tur eftrersom att jag åker t ** på söndag i 4dagar :D Aja, när matchen va slut så va jag kvar lite med Agnes och sen åkte jag hem och har bytt om osv. Nu ska jag gå ut och möta mamma & pappa och äta lunch. Sen ska jag ringa Nanna och kolla hur det blir med våran "söndags-spa", haha x) Runt kl. 17 ska jag träffa Therese och AG och Freja [kankse] och ha baksöndag !! Coolt vaa? PUSS/C

[Nelly] Kan man va sötare eller vad? :O


Kommentarer
Postat av: Nicolaikathrine

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2011-04-15 @ 08:05:06
URL: http://nicolaikathrine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0