DÅ, NU, FÖRALLTID !

Vi har känt er i nästan hela mitt liv och det är jag glad över. Tänk om jag inte hade lärt känna er, om vi inte hade börjat på samma dagis. Vad hade jag gjort då ? Det är en fråga som jag inte kan svara på och en fråga som jag inte ens vill tänka på. För ni är värkligen två underbara tjejer som alltid har ställt upp för mig i nöd och lust och det gör ni fortfarande. Vi har fan gjort allt med varandra. . . Nästan. Det vi har tsm är riktig vänskap, eller det är mer än vänskap. Det är kärlek. Och såklart går det inte att beskriva min kärlek till er i ett fjuttigt litet blogginlägg, men jag vill bara säga: JAG ÄLSKAR ER. MED HELA MITT HJÄRTA ♥

Kommentarer
Postat av: nanna

älskar er för alltid <3

2010-10-09 @ 09:23:15
URL: http://flummigg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0