FREEDAAG ! :D

Idag har jag varit i skolan och vi hade So och vi ska redovisa ett parti på måndag. Men när vi loggar in så har allt raderats !! Så hur fasen ska vi hinna nu :O men våran lärare sa att vi typ skulle få göra det senare eller ngt ? Aja, efter skolan va jag med Nanna, Nora och Matilda :) Först gick vi bara runtp  på söder sen hyrde vi en skräckis och åkte hem t Nanna i Sturebu och kolade på den. Men vi va tvungna att hämta hennes lillasyster oxå, för hennes grannar skulle ha gjort det, men det hade dom inte lalalal. Vi kollade iaf på Wolf creek. Nra hade redan sett den och visste ju allt som hände, men jag blev galen på henne ibland när hon inte sa vad som skulle hända, den lilla söta prutten ;) Filmen va skit äcklig ! Ucsh ! Men den va ju en bra skräckfilm lixom :) Sen åkte jag, mamtilda och nora hem kl. halv 7 och hade det lite kul på tuben, haha XD sen sprang jag ner t eriksdalsbadet och mötte upp min familj och så åkte vi t min morfar som fyller 57 idag. Grattis :D Nu sitter jag hemma hos min morfar och äter godis och kollar på idol :D PUSS/C
the movie :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0