HÖSTLOV !

Kom på att jag har Höstlov nu ! Så jävla nice. Är så jävla trött på skolan. Men jag har ju varit i London i en vecka innan nu oxå! Haha, en bonus kan man väll kanske säga ? :-)

Igår så sov jag och Nanna hemma hos Matilda och det va awezume! Vi va ute och käkade pizza, satt på matildas ballkong med massa filtar, täcken osv. målade Matilda i ansiktet när hon sov och jag målade Nanna när hon sov HAHA! Som ni säker fattade så somnade Matilda typ kl. 2, men inte jag och Nanna. Vi va vakna och skrev Loser i matildas face och massa mer. Men jag har lovat Matilda att inte lägga upp bilder på det.. *suck* och jag och Nanna gick och åt mjölk och flingor mitt i natten oxå, hahaha. Och när Nanna somnade målade jag henne i facet oxå, mohahha. Mobbat, men kul. Tillslut somnade jag oxå och vi vakande runt kl. 11 och då stack Matilda t stallet och jag och Nanna hem. Hade släkt "kalas" för mamma som fyllde 35 i torsdags. Grattis! :-) Liva, Majken och Sam va här då oxå. Så va med dom och hade det skoj. Nu ska jag kolla på film med min familj. PUSS/C


Nannas arm

Mee :P:p:p:P:p:p:P
 
Matilda

Miss. M

Kommentarer
Postat av: matilda

eeh, cornelia du lovade fan att radera dom och så lägger du ut?

2010-10-31 @ 12:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0