INATT/IDAG

Nu sitter jag med Betty i mitt knä, som vanligt dådå. Mamma lagar mat, så här sitter jag med en bebis i knät och är  nerdreglad på armarna -.-'

Inatt så kunde jag inte somna, när jag tyckte att jag hade legat vaken ett bra tag kollade jag på kl. och då va den halv 2. Då försökte jag att somna, men mådde skit illa och gick upp t mamma och pappa. Mamma sa att jag skukke gå in på toan och jag va helt säker på att jag hade blivit magsjuk -.-' Men, nej, nej. Efter att ha legat vaken t kl. 04, kunde jag äntligen somna ! Och sen vaknade jag kl. halv 10 och mådde mycket bättre. Så jag har inte spytt eller nånting och nu mår jag som vanligt, är bara skit trött XD

Så som ni säker fattade va jag inte i skolan idag. Har bara varit med mamma och vi har varit ute och ätit lunch, kollat i lite affärer och fikat :-) Ikväll ska jag ha träning kl. 7 och imorgon ska jag gå t skolan. PUSS/C


Kyckling och Bacon Bagel & en fanta :-)

Chaité & en lollicookie :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0