LLÖÖRRDDAAGG :D

Träffade ju Mamma i ringen vid kl. 1 och köpte some stuffs :D Bilder kommer i ett annat inlägg. Sen kom Nanna i t stan runt 3 och vi åt lunch. Sen stack vi och köpte godis på filmkedjan och läsk på lidl, coolt va ? ;) Sen kom Jonas springande över gatan och hälsade XD Sen hämtade vi ut biljetterna och gck runt lite på söder & götgatsacken. Gick förbi H&M och köpte ett par vantar oxå, niccee. Bion börrjade ju halv 6. Den va bra, fast inte den bästa filmen jag har sett, men helt okej :) Efter filmen gick vi hem och åt middag hemma hos mig och hade det chill. Nu har vi precis kollat på "the village" . Konstig men bra film aso :0 Vi hade spelat in den från tv4 och när det va, ska vi säga 10min kvar ? Då stängs den av . . . Vi hade alltså inte spelat in hela filmen ! Gaah, så vi sprang ner t videobutiken och skulle hyra den. Men såklar finns den inte inne just då -.-' Aja, nu ska vi typ sova. Jag har match vid kl. 10 imorn så kommer vara TrÖtT ! PUSS/C


Nanna ♥ GB Glace

C A N D Y ! :D

happy, sad, very happy :-)

more  C A N D Y ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0