LONDON

Pallar inte förklara dag för dag, men här får ni en "sammanfattning".

Vi åkte ju tidigt på söndag morgon och kom hem torsdag natt. Vi bodde på ett bra hotell och hade två rum :-) Vi hade inte frukost på hotellet så vi gick alltid ut och åt, på t.e.x Starbucks. I ♥ Starbucks säger jag bara, hehe. Vi eller jag shoppade mycket oxå. Fick 1000 av mamma så det va nice (Y) Vi kollade på BigBen, gick runt i olika parker, gick på 3D bio osv. Gick ju oxå på London bridge [ett spökhus]. Först gick man runt där "uppe" och det va massa olika guider som snackade på engelska (såklart) om London Bron och massa sånt i typ 40min. Det va inte så läskigt. Sen fick man gå ner i gravarna... Man åkte ner med en hiss som skakade jätte myket och sånt. Och sen stannade den och en telefon ringde och en tjej som jobbade där svarade och sa t Saga att hon skulle säga Hello' och vi blev as rädda, hahaha. Men sen gick man runt där nere i typ 30min och det va värkligen skitläskigt ! Som om man va i en skräckfilm. Det hängde massa sakeri taket, massa utklädda människor hoppade fram då och då, blinkande ljus, en snubbe med motorsåg! Men det va kul, men läskigt! Aja, ni får lite bilder oxå. Hinner inte förklara mer. PUSS/C

Museum

STARBUCKS

Tunnelbana, åkte varge dag. lalalala.

3D :-)

Money, money, money...

@Disneystore

Picknick :3

BigBen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0