NU HAR DET GÅTT FÖR LÅNGT. . .

Jag skulle kunna säga ett det här va en skitdag! Men det skulle vara taskigt mot barnen i Afrika? Så jag säger såhär:
Idag (torsdag) har jag inte varit på topp!

Idag hade jag damp-p på skolan och det va skit tråkigt! Hade matte prov oxå, tror dock att det gick ganska bra actually :P Efter skolan gick jag hem på en gång och hade träning. . . I regnet! Fyfan säger jag bara -.-' När jag kom hem åt jag mat och har precis kollat på Grey's Anatomy :-) Nu ska jag kolla på Desperate Houswives säsong 4 och dricka saft och äta kakoor, yeah! Sen ska jag duscha, städa och fixa massa saker. Det e ju fan Fredag imorn ! •_• PUSS/C

-Kalla du mig tjock, va, va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0