SOV HOS MATILDA

Igår så kunde jag inte blogga eftersom att jag sov hos min söta kompis Matilda :-)

Efter skolan gick jag, matilda och nanna hem t matilda och chillade galet x) Hon hade fått hem "jultitidningar" som vi bestämde att vi skulle sälja... För om man säljer för bara 400:- så får man 1,5kg godis ! :D Så vi satte igång och gick runt och knackade dörr. Fast vi kom bara in i ett hus, där bara en person ville köpa en DVD för 199:- Så vi har bara typ 200:- kvar ! Aja, sen gick vi hem t henne och åt mat och kollade på PH. Sen stack Nanna hem och jag och Matilda softade runt i hennes lägenhet och hade det roligt. Sen somsagt sov jag hos henne på en luftmadrass som va uppblåst när jag gick och la mig och ganska så platt när jag vaknade, HAHA! I skolan va det väll som vanligt, lektioner och sånt. På resten va jag på donken med Nanna, Celina och Elin. Gick hem direkt efter skolan. Ska ha träning om ½ timme. PUSS/C

dagens:
tröja: Matildas
linne: H&M
leggings: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0