SPOTIFY

Nu så funkar äntligen min Spotify, så sitter och lyssnar på massa bra musik och chattar med mina kompisar på fb :-)

Efter skolan idag va jag med Nanna, Mika och Mikas kompis Matilda som är jätte snäll :) Vi hängde runt på söder och bara hade roligt/skönt. Sen gick vi hem t Mika och jaah... Somnade XD Nej, men vi va skit trötta allihopa. Sen skulle vi försöka att lösa en rubiks kub, men det gick ju inte så bra -.-' Haha, och sen kom Henry (Mikas lillebror som är 7-8år) och klarade en sida på typ 30 sek ! :O Aja, nu är jag hemma och ska snart äta tacos och jag bloggar just nu på . . .  Skrer i nästa inlägg !! :D


Saknar!

Kommentarer
Postat av: Mika

Han är 6! ;D

2010-10-08 @ 21:16:34
URL: http://mikuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0