@TEZZ

Först kom vi dit och bakade kärleksmums, mums! HAHA ;D Sen vet jag inte vad vi gjorde, men kul vare iaf. Juste, Therese bor jätte fint och har två söta katter. Och så har hon *trumvirvel* en säng med kontroll så man kan hissa den upp&ner och inbyggd massage ! Sååå c00lt asså ;) Sen åt vi lunch och fixade våran musikvideo, den äggddee ! Men det är ju inte så konstigt. . . Eftersom att vi äger ! :D Men iaf, den kommer komma upp på fb, så kan länka då. Är värkligen glad över att jag spelar i det här laget ! För ni är bäst, ni gjorde min dag :) Men jag hade iaf jätte roligt och skrattade mycket. Vid typ kl. halv 9 gick Agnes och Freja och då satt jag och Thess och va inne på facebook och jag skickade lite låtar t min mobil, från hennes data. Hehe :P Kom hem runt 20 över 9 och ska hoppa' in i duschen nu. PUSS/C

'suddig



*BAK SÖNDAG




dåliga bilder jag vet. Men nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0