BROMMA POJKARNA SOM ÄR TJEJER.

Idag har jag varit hemma hos agnes, kom t henne vid kl. 1 . vi satt vid datan och kollade runt lite och skratade åt massa olika saker XD Sen snackade vi lite och som vanligt slutade det med att vi låg på golvet -Varför ligger vi på golvet, nu igen ? -Vet inte *dampgarv* haha x) Ingen fattar nog, men Agnes och jag .  vi har våran humor :) Sen bakade vi oxå. Och åt tacos t lunch, mumsigt, mumsigt :D Vid kl. 4 hade vi match mot BP. Finns inte så mycket att säga om matchen, men den och jag va dålig. Vi förlorade med 3-0. Aja, det är sånt som händer. Sen kom jag hem ksnke kl. 7 och sen dess har jag duschad och ätit middag. Vi har fortfarande gäster. Så skyller lite på att det är därför jag inte bloggar, haha ;)
Nu ska jag äta hallonpaj. PUSS/C

Slumpad bild, haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0