FLATEN

Jag tycker värkligen att det blev lyckat säger jag bara ! Har bara fått två blåmärken på armarna, när jag hoppade ut genom fönstret... Men annars är jag hel :D

När vi kom dit så gjorde vi massa skit tråkiga lekar -.-' Sen padlade jag, Matilda och Celina kanot, Celina ramlade ner för ett berg/sten och vi padlade in i vassen... Två ggr, visst e vi bäst ! :)
Sen vara ngt "uppdrag" i skogen, som dom kallade det. Tråkigt. Sen vara film i ett 100graders rum och sen "läggdags". Slut. Nej, nej. det är ju nu som allt börjar. Vid kl. 00:00. Vi hade hög musik, sprang runt och hoppade i rummet, smet ut mitt i natten, jag och Elin badade kl. 06 på morgonen och lalala. Kan inte förklara allt in i detalj. Men jävligt kul vare ! Tack till alla underbara människor :D
Alla bilder togs med Elins kamera, så vsg :


















Jag vet att jag är stark... ;)



-Hjälp ! En orm, hhaha.











Slutar då med den skönaste bilden av alla ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0