FÖRLÅT !

jag vet att jag inte bloggat så mycket på sista tiden, och bloggade inte ett skit igår heller ? ._. förlåt för det ! men jag ska bli bättre, och det lovar jag !
idag vakande jag vid halv 1 och har bara städat och rensat ut massa skit ur mitt rum, härligt att bli av med lite av massa saker :D iaf, nu så e mammas moster här och vi ska väll typ fika eller ngt, skulle jag tro ? :) vid 4 ska jag ha match, hoppas att det går bra. Efter matchen, när jag har kommit hem, duschat och allt ska jag åka och sova hos min bästevän Nanna i stureby :D det ska bli kül. Har inga planer för Söndagen, kommer antagligen att hitta på ngt med Nanna, så det blir nice (: Nu ska jag gå och äta bullar :P PUSS/C

outfit :
tjocktröja: H&M
Linne: H&M
jeansleggings: BikBok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0