JA, JAG VET...

Att jag inte har bloggat. Men har inte haft tid med det i mitt liv dom senaste dagarna -.-'

Igår va jag med Nanna och Elin och vi snackade om allt och inget medans vi vandrade runt på söder, haha. Vi fastnade vid ett gångräcke utanför en kyrka, hahaha x) Men kul vare iaf. Älskar er tjejer :D
Idag hade jag träning efter skolan, det va väll roligt. Efter skolan stannade jag, Agnes, Freja och Alice P kvar i typ två timmar, haha XD Vi spelade curling i omklädningsrummet och va ute och hade det roligt. På kanalplan. Sen gick jag, Freja med Agnes t hennes port och sen gick vi hem t oss själva . Vi bor nära varann :) Juste, jag och Freja  vi träffade Nicklas och Andreas oxå, dom gick i samma klass som mig på Katarina Södra. Nu så går dom i samma skola som Freja. Men vi va inte  med dom länge. . . Alls! Sen kom jag hem vid 8 och åt mat och har kollat på Idol :D Nu ska jag städa, duscha och fixa massa skit. PUSS/C
Ngra bilder från igår/idag :







haha, kan ni se äpplerna ?

haha, min och Agnes humor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0