MINI MUFFINS

I skolan hade vi lektioner, konstigt va '? ;) Efter lunchen kollade vi på Narnia, eller kollade och kollade... Jag satt för det mästa bara och snackade med kompisar. Men lixom filmen är ju för fan 2 och en halv timme lång ! Aja, efter va det lite strul med **. Men, aah. Det angår egentligen inte mig. Nu är jag hemma hos Mathilda med Mika, vi gick hit efter skolan och bakade mini-muffins :) Har typ ätit 270st, så är inte hungrig direkt... Men ska med Mika och äta middag hos hennes farmor och farfar om typ 10min, det ska bli trevligt :-) Bilder kommer ikväll (?) Mathildas data är CP. PUSS/C

Senast jag va hos Mikas farmor och farfar... Haha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0