@ Nanna

Idag hade vi ju skolfoto, det gick inte bra ! Aja, men det går väll lixom aldrig bra ? :P Sen slutade vi halv två och då va jag med Nanna, Mika, Elin, Jonas, Jack, Nisse, Vincent osv på ftbollsplan och chillade :) Och sen kom Peter' hahahah, och han sjöng... Väldigt fiint . Men är man döv, så är man :-) Vi va väll där kanske t kl. 4. Då stack jag, Mika och Nanna t lidl och sen hem t mig och jag packade och städade mitt rum -.-' sen åkte vi t Nanna :D och vi har haft roligt säger jag bara :D Nu ska jag skriva ett c00lt inlägg efter det här. PUSS/C

naaw :)

people

Yeah !

Hahahha ._.

hahaha. (gick inte att rotera)

mika, jag, nanna och jack. från newe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0