NEJ, MEN HEJ :D

Idag så har jag ju vart med Agnes. När hon kom satt vi vid datan ganska länge och tog massa biler, gjorde filmer och chattade med lite olika människor :D Sen skulle vi göra pannkakor, men vi hade inga ägg. Så vi gick runt och ringde på typ 10 dörrar... Ingen öpnade -.-' Så det blev köttbullar ist . Sen gick vi och köpte hallonpaj på Willy´s och gjorde vaniljsås. Vi åt fan halva var ! Efter det mådde vi illa och låg på mitt golv och garvade. Sen kollar vi på klockan och ser att matchen som vi skulle kolla på typ slutade om 20min, så vi sprang dit och träffade ngra i vårat lag :) sen gick vi t mig igen och va på min gård och pantade burkar och köppte glass :D Nu gör Agnes sin bildläxa, hon ritar skitfint !

Fint elelr vad ? :O Gjord på typ 20min !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0