ORIENTERINGSDAG

Det böjar med att jag misasr bussen som vi ska åka med -.-' Men det va typ 10st t som oxå missade den, haha. duktig klass vi har :) Så vi focl åka med en buss senare, men varken jag eller Elin och ngra fler hade busskort. Men vi fick åka ändå *pjuh*. Aja, när vi kom fram så började jag, Nanna, Elin och Matilda att orientera, det va skitlätt och jag och Elin hittade alla kontroller helt själva. *host* Sen åt vi och bara chillade. Åkte väll hem kl. 12 typ, nice ice. Då stack jag och Nanna hem t mig och nu äter vi glass och kollar på Tv. PUSS/C
bilder från newe.blogg.se

vi va typ själva på bussen, c00lt va ?

in tha wood

Haha, Matilda stylar ;)

the team!

vem fota ? :O

e man snygg så e man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0