SKOLJOGGEN

idag så började vi halv 10. Sen kom vi t stället där vi springer och lämnar våra väskor osv. Sen går vi (jag, Nanna och Mika) t starten och baah: -var fan är alla ? Ja, då har alla i våran klass redan börjat springa så vi kom lixom 5min efter alla -.-' Aja, kom iaf 4 *stolt* ;) Sen åt vi mat och sen va det dragkamp. Det va typ allt ? Han inte göra så mycket, vi slutade vid 1 och då stack jag, Nanna och Mathilda hem t Mathilda och badade i hennes sköna pool :D Va skit roligt, badade i 2 timmar typ. Härligt, härligt. Efter det stack alla hem. Va tvungen att plugga...Har kollat lite på Idol oxå. Juste, alla bilder kommer imorn. Hoppas jag. För min datasladd är sär så vet inte om det funkar -_- PUSS/C







4 snygga' bilder från idag. (facebook)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0