Snorklat


[Jag maste plugga...
]
Idag gick jag upp kl. 07! Trott som en apa kladde jag pa mig, gick och at frukost oh sen akte jag, Saga och pappa ivag med en bat och snorklade! Forst akte vi t ett stalle dar man sag jatte manga c00la fiskar. Sen akte vi vidare t ett annat stalle dar det fanns fladdermoss! As c00la ju? Sen akte vi t ett stalle oh stanandedar i 2timmar. At lunch, snorklade, badade och solade. Till slut akte vi till en grotta dar man simmade in 80meter i helt svart ljus. Sen kom man fram till en strand inuti grottan! Lixom det va som om man va i en stor skol! Haha, har precis atat middag och det kanns som om jag aker bat hela tiden, sjukt jobbigt. PUSS/C

Kommentarer
Postat av: tja

tja när kommer du hem :)

2011-01-23 @ 14:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0