Go Gaybloggen!

Ni vet ju såklart vem Amir, Gaybloggaren är? Han som är så cool och verkligen står för att han är Gay? Ja, vem vet inte lixom. Aja, han har en tävling just nu där man kan vinna biljetter t Never say Never!! Det ända man behöver göra är att skriva ett inlägg om vaerför just man ska vinna. Så här kommer min motivering:

Jag älskar verkligen Justin Bieber! Han är typ mitt allt. Har väntat så otroligt länge på att den här filmen äntligen ska komma till Sverige. Jag vill lixom inte fjäska och hålla på, men om jag vann. Så skulle jag verkligen bli överlycklig! Tänk att få se filmen före alla andra? Att slippa plågas av väntan några veckor mindre. Det skulle vara en dröm rent utsagt! Så jag hoppas, hoppas, hoppas verkligen att du [Amir] läser det här! Puss!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Godmorgon allt bra?:D

2011-03-18 @ 10:16:55
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Clara

söt blogg ^^

lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig!

2011-04-03 @ 10:44:47
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0